Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Projekty MAS > Místní akční plán > Aktuality MAP > Vyhodnocení vzdělávací akce ze dne 24.10.2024

Vyhodnocení vzdělávací akce ze dne 24.10.2024



EU+MŠMT Barevné CMYK.jpg

Dne 24.10.2024 se v Loukově uskutečnila vzdělávací akce na téma Pedagogický leadership, diagnostika a podpora osobnostního rozvoje. seminář, konaný 24. října 2024 v Obecním domě v Loukově, se zaměřil na Pedagogický leadership, diagnostiku a podporu osobnostního rozvoje žáků a pedagogů. Účastníci pod vedením PaedDr. Mgr. Věry Facové a MUDr. PhDr. Miroslava Orla, Ph.D., prozkoumali aktuální přístupy a nástroje v oblasti pedagogického leadershipu a rozvoje osobnosti. Klíčová témata zahrnovala například způsoby, jak pedagog může v praxi uplatňovat leadership, diagnostiku osobnostních rysů a rozvojového potenciálu u žáků, a význam rozvoje zdravé osobnosti a prosociálního chování ve školním prostředí. Diskuze byla zaměřena na potřeby a limity rozvoje. osobnosti v rámci školy a na to, jak pedagogický leadership může podpořit optimální vývoj žáků a jejich dovedností.

Na základě poskytnutých odpovědí z dotazníkového šetření poskytujeme hodnocení vzdělávací akce: 

Celkové hodnocení akce

Účastníci hodnotili obsah a téma semináře velmi pozitivně. Drtivá většina respondentů uvedla nejvyšší možné hodnocení obsahu i tematického zaměření. Vysoká spokojenost se týkala zejména praktického přínosu témat, jako jsou způsoby pedagogického leadershipu a diagnostiky osobnostních rysů a potenciálu žáků.

Hodnocení lektorů

Přednášející, PaedDr. Mgr. Věra Facová a MUDr. PhDr. Miroslav Orel, Ph.D., byli hodnoceni velmi příznivě. Účastníci ocenili jejich odborné znalosti a schopnost efektivně přenášet znalosti a zkušenosti. Na základě známkování lektorů respondenti převažující měrou udělili nejlepší známky, což naznačuje jejich vysokou odbornost a interaktivní přístup.

Organizace a vzdělávací metody

Organizace semináře byla hodnocena pozitivně, což se projevilo i v pozitivním hodnocení použitých vzdělávacích metod. Metody byly považovány za přínosné a účinné pro praktické osvojování pedagogického leadershipu. Účastníci zdůraznili, že vzdělávací metody byly aplikovatelné do praxe a poskytovaly prostor pro reflexi vlastních pedagogických postupů.

Přínos pro pracovní i soukromý život

Účastníci často zmiňovali velký přínos akce pro jejich profesní rozvoj, který pozitivně ovlivňuje i jejich osobní život. Bylo uvedeno, že seminář umožnil hlubší pochopení významu rozvoje osobnostních rysů u žáků, a to jak z pohledu odborné diagnostiky, tak i formování prosociálního chování ve školním prostředí.

Diskuse a další doporučení

Během diskuze se účastníci zaměřili na praktické otázky rozvoje osobnosti a leadershipu ve školním prostředí a diskutovali o výzvách, kterým čelí při implementaci nových přístupů do praxe. Respondenti vyjádřili zájem o další školení na podobná témata, která by jim poskytla hlubší vhled do pedagogického leadershipu a osobnostního rozvoje žáků.

Celkově akce splnila očekávání účastníků a přinesla nové podněty pro jejich práci a osobní růst. Tento pozitivní ohlas naznačuje, že podobné vzdělávací akce jsou žádoucí a užitečné pro zvyšování kvality pedagogického přístupu ve školním prostředí.

 
 
Nejčastější připomínky účastníků byly vesměs pozitivní. Mnozí vyjadřovali nadšení a těší se na další podobné akce. Někteří napsali jednoduše „Výborné“ nebo „Akce byla perfektní.“ Další účastníci ocenili inspirativní a podnětný charakter semináře a poděkovali lektorům i organizačnímu týmu. Negativní připomínky nebo kritické návrhy se v odpovědích nevyskytly.

 

Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem  IV“ je realizovaný a financovaným s podporou ESF, Operačního programu Jan Amos Komenský, státního rozpočtu reg. číslo: CZ.02.02.XX/00/23_017/0008304