Na základě poskytnutých odpovědí z dotazníkového šetření poskytujeme hodnocení vzdělávací akce:
Celkové hodnocení akce
Účastníci hodnotili obsah a téma semináře velmi pozitivně. Drtivá většina respondentů uvedla nejvyšší možné hodnocení obsahu i tematického zaměření. Vysoká spokojenost se týkala zejména praktického přínosu témat, jako jsou způsoby pedagogického leadershipu a diagnostiky osobnostních rysů a potenciálu žáků.
Hodnocení lektorů
Přednášející, PaedDr. Mgr. Věra Facová a MUDr. PhDr. Miroslav Orel, Ph.D., byli hodnoceni velmi příznivě. Účastníci ocenili jejich odborné znalosti a schopnost efektivně přenášet znalosti a zkušenosti. Na základě známkování lektorů respondenti převažující měrou udělili nejlepší známky, což naznačuje jejich vysokou odbornost a interaktivní přístup.
Organizace a vzdělávací metody
Organizace semináře byla hodnocena pozitivně, což se projevilo i v pozitivním hodnocení použitých vzdělávacích metod. Metody byly považovány za přínosné a účinné pro praktické osvojování pedagogického leadershipu. Účastníci zdůraznili, že vzdělávací metody byly aplikovatelné do praxe a poskytovaly prostor pro reflexi vlastních pedagogických postupů.
Přínos pro pracovní i soukromý život
Účastníci často zmiňovali velký přínos akce pro jejich profesní rozvoj, který pozitivně ovlivňuje i jejich osobní život. Bylo uvedeno, že seminář umožnil hlubší pochopení významu rozvoje osobnostních rysů u žáků, a to jak z pohledu odborné diagnostiky, tak i formování prosociálního chování ve školním prostředí.
Diskuse a další doporučení
Během diskuze se účastníci zaměřili na praktické otázky rozvoje osobnosti a leadershipu ve školním prostředí a diskutovali o výzvách, kterým čelí při implementaci nových přístupů do praxe. Respondenti vyjádřili zájem o další školení na podobná témata, která by jim poskytla hlubší vhled do pedagogického leadershipu a osobnostního rozvoje žáků.
Celkově akce splnila očekávání účastníků a přinesla nové podněty pro jejich práci a osobní růst. Tento pozitivní ohlas naznačuje, že podobné vzdělávací akce jsou žádoucí a užitečné pro zvyšování kvality pedagogického přístupu ve školním prostředí.